Nabór wniosków OSP-2025 - województwo mazowieckie

Od 25 listopada do 13 grudnia 2024 r. gminy z województwa mazowieckiego mogą składać wnioski o dofinansowanie w ramach zadania OSP-2025. 

Jaki jest cel programu?

Celem OSP-2025 jest zapewnienie wsparcia finansowego dla gmin z budżetu Województwa Mazowieckiego. Środki te pozwolą na wyposażenie jednostek OSP w nowe samochody ratowniczo-gaśnicze, sprzęt specjalistyczny, umundurowanie wyjściowe, środki ochrony indywidualnej, środki łączności oraz niezbędne wyposażenie do utrzymania umundurowania bojowego w dobrym stanie.

Jaka jest wysokość wsparcia finansowego?

1. Nowy ciężki lub średni samochód ratowniczo-gaśniczy - dofinansowanie do 150 000 zł.

2. Nowy lekki samochód ratowniczo-gaśniczy  - dofinansowanie do 100 000 zł.

3. Sprzęt specjalistyczny, środki ochrony indywidualnej, umundurowanie, środki łączności, wyposażenie do utrzymania umundurowania - dofinansowanie do 50 000 zł.

Maksymalne dofinansowanie nie może przekroczyć 50 % kosztów zakupu każdego rodzaju wyposażenia.

Jakie są zasady zadania OSP-2025?

Gmina może złożyć tylko jeden wniosek na realizację zadania dla dowolnej ilości jednostek OSP z terenu tej gminy, przy czym może to być wniosek dotyczący:

dofinansowania zakupu nowych samochodów ratowniczo-gaśniczych dla dowolnej ilości jednostek OSP z terenu tej gminy, pod warunkiem, że każda z tych jednostek dysponuje kierowcą z uprawnieniami do kierowania samochodem ratowniczo – gaśniczym;

lub 

dofinansowania zakupu sprzętu specjalistycznego i/lub środków ochrony indywidualnej strażaka i/lub umundurowania, w tym umundurowania wyjściowego i/lub środków łączności i/lub wyposażenia do utrzymania umundurowania bojowego.

Jaki jest termin i sposób składania wniosków?

Wnioski można składać od 25 listopada do 13 grudnia 2024 r, wyłącznie poprzez e-PUAP.

Gdzie można znaleźć potrzebne pliki?

Pliki można pobrać ze strony: pliki

Komentarze (0)

Brak komentarzy w tym momencie.
Nowy komentarz
Czy chcesz usunąć ten produkt z koszyka?