Co jest celem programu? Celem programu jest podnoszenie potencjału służb ratowniczych poprzez wspieranie zakupu specjalistycznego wyposażenia ratowniczego. Kto może być beneficjentem programu? Jednostki Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu województwa warmińsko-mazurskiego. Od kiedy można składać wnioski? Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie informuje, że od 15 lipca 2024 roku rusza nabór wniosków na zakup wyposażenia/uzbrojenia osobistego strażaków ochotników służących do prowadzenia akcji ratowniczych. Jakie dofinansowanie można uzyskać? Można uzyskać dofinansowanie w formie dotacji do 80proc. kosztów kwalifikowanych przedsięwzięcia jednak nie więcej niż 10 tys. zł dla jednej jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej. Do kiedy można składać wnioski? Wnioski wraz z załącznikami należy składać w systemie wniosków w terminie do 31.07.2024 r. do godziny 15. Kwota alokacji do dofinansowania w formie dotacji wynosi 200 tys zł. Gdzie znajdę szczegółowe informacje? Szczegółowe informacje dotyczące programu będą dostępne na stronie internetowej WF w Olsztynie oraz u koordynatora projektu z ramienia WFOŚiGW w Olsztynie Agnieszki Kowalenko nr tel. 89 522 02 76.