Ochotnicy Naszej Gminy to nowy konkurs grantowy Fundacji BGK. Jego celem jest wsparcie jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej w zakupie sprzętu, który umożliwi im wypełniać swoją misję. 23. marca około godz. 10.00 rozpocznie się konkurs"Ochotnicy Naszej Gminy", edycja II. Nabór będzie trwał 12 dni i zakończy się 3. kwietnia. Wyniki zostaną ogłoszone 15 czerwca. Kto może wziąć udział? Jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej wpisane do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego. Uwaga! W II edycji Ochotnicy Naszej Gminy nie mogą wziąć udziału grantobiorcy z poprzedniej edycji. Na co może być przeznaczone dofinansowanie: W ramach programu, dofinansowanie może być przeznaczone na zakup m.in.: agregatów, ładowarek, przedłużaczy; defibrylatorów, noszy, parawanów ochronnych; mundurów, hełmów; lamp, latarek, reflektorów, masztów, systemów oświetleniowych; łańcuchów pił, pilarek, przecinarek, nożyc; sprężarek, wentylatorów, detektorów; pomp, motopomp, zestawów hydraulicznych, wałów przeciwpowodziowych; poduszki wysokociśnieniowe z butlą i sterownikiem; podpory do stabilizacji pojazdów itp… W II edycji programu wygra maksymalnie łącznie 60 najlepszych projektów, które zostaną dofinansowane: 30 projektów na kwotę do 15 000,00 zł brutto 30 projektów na kwotę do 25 000,00 zł brutto Więcej informacji: https://www.fundacja.bgk.pl/ochotnicy-naszej-gminy/