Najczęściej zadawane pytania udostępniamy w celu ułatwienia uzyskania odpowiedzi na pytania bez konieczności kontaktu z naszym sklepem.

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Informacja o dostępności jest widoczna na stronie produktu.

7

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Wystarczy zalogować się do zakładki "moje konto".

0

Jak sprawdzić status zamówienia?

O zmianie statusu poinformujemy Cię mailowo.

1

Jakie są formy dostawy?

Zamówienia realizujemy wysyłkowo oraz umożliwiamy odbiór osobisty.

0

Jaki jest koszt wysyłki?

Koszty wysyłki uzależnione są od przewoźnika, formy płatności i wartości zamówienia.

1

Jakie są metody płatności?

Oferujemy możliwość płatności przez serwis przelewy24, BLIK, Apple Pay, Google Pay, kartą płatniczą oraz faktura z odroczonym terminem płatności dla Urzędów od jednostek PSP i OSP.

1

Gdzie znajdę formularz zwrotu?

Wszystkie informacje oraz formularz znajdują się w tym odnośniku.

1

Jak mogę złożyć reklamację?

Jeżeli sądzisz, że towar posiada wadę, proponujemy zgłoszenie reklamacji zgodnie z instrukcją z tego odnośnika.

0

W jakich godzinach się z nami skontaktować?

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00.

0

Gdzie znajdę fakturę lub paragon za zamówienie?

Dokument zakupu dołączamy w przesyłce z towarem

1

Gdzie mieści się sklep stacjonarny?

Nasz sklep stacjonarny znajdziecie Państwo pod adresem:

Strefa998
ul. Generała Władysława Sikorskiego 56
67-200 Głogów

2

Jak dokonać modyfikacji zamówienia?

W celu naniesienia zmian w zamówieniu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 535 998 688 lub napisz maila na adres: sklep@strefa998.pl

1

Jak anulować zamówienie?

W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 535 998 688 lub napisz maila na adres: sklep@strefa998.pl

0

Gdzie znajdę numer zamówienia?

Numer zamówienia znajduje się w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia oraz w sms`ie, który jest wysyłany automatycznie.

0

Czy muszę się rejestrować?

Nie musisz się rejestrować, aby móc złożyć zamówienie w naszym sklepie.

1

Czy mogę w sklepie stacjonarnym wymienić lub zwrócić produkt kupiony wysyłkowo?

Tak, możesz w ten sposób otrzymany towar zwrócić lub wymienić w sklepie stacjonarnym.

1
Czy chcesz usunąć ten produkt z koszyka?