WIOSENNE PROMOCJE  SPRAWDŹ

Najczęściej zadawane pytania udostępniamy w celu ułatwienia uzyskania odpowiedzi na pytania bez konieczności kontaktu z naszym sklepem.

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Informacja o dostępności jest widoczna na stronie produktu.

7

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Wystarczy zalogować się do zakładki "moje konto".

1

Jak sprawdzić status zamówienia?

O zmianie statusu poinformujemy Cię mailowo.

1

Jakie są formy dostawy?

Zamówienia realizujemy wysyłkowo oraz umożliwiamy odbiór osobisty.

0

Jaki jest koszt wysyłki?

Koszty wysyłki uzależnione są od przewoźnika, formy płatności i wartości zamówienia.

0

Jakie są metody płatności?

Oferujemy możliwość płatności przez serwis przelewy24, BLIK, Apple Pay, Google Pay, kartą płatniczą oraz faktura z odroczonym terminem płatności dla Urzędów od jednostek PSP i OSP.

1

Gdzie znajdę formularz zwrotu?

Wszystkie informacje oraz formularz znajdują się w tym odnośniku.

1

Jak mogę złożyć reklamację?

Jeżeli sądzisz, że towar posiada wadę, proponujemy zgłoszenie reklamacji zgodnie z instrukcją z tego odnośnika.

0

W jakich godzinach się z nami skontaktować?

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00.

0

Gdzie znajdę fakturę lub paragon za zamówienie?

Dokument zakupu dołączamy w przesyłce z towarem

0

Gdzie mieści się sklep stacjonarny?

Nasz sklep stacjonarny znajdziecie Państwo pod adresem:

Strefa998
ul. Generała Władysława Sikorskiego 56
67-200 Głogów

2

Jak dokonać modyfikacji zamówienia?

W celu naniesienia zmian w zamówieniu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 535 998 688 lub napisz maila na adres: sklep@strefa998.pl

2

Jak anulować zamówienie?

W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 535 998 688 lub napisz maila na adres: sklep@strefa998.pl

0

Gdzie znajdę numer zamówienia?

Numer zamówienia znajduje się w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia oraz w sms`ie, który jest wysyłany automatycznie.

1

Czy muszę się rejestrować?

Nie musisz się rejestrować, aby móc złożyć zamówienie w naszym sklepie.

1

Czy mogę w sklepie stacjonarnym wymienić lub zwrócić produkt kupiony wysyłkowo?

Tak, możesz w ten sposób otrzymany towar zwrócić lub wymienić w sklepie stacjonarnym.

0

Cookies

Informacje dotyczące plików cookies

Ta witryna korzysta z własnych plików cookie, aby zapewnić Ci najwyższy poziom doświadczenia na naszej stronie . Wykorzystujemy również pliki cookie stron trzecich w celu ulepszenia naszych usług, analizy a nastepnie wyświetlania reklam związanych z Twoimi preferencjami na podstawie analizy Twoich zachowań podczas nawigacji.

Zarządzanie plikami cookies

O Cookies

Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym przez strony internetowe, które odwiedzasz. Służą do różnych celów, takich jak zapamiętywanie informacji o logowaniu użytkownika, śledzenie zachowania użytkownika w celach reklamowych i personalizacji doświadczenia przeglądania użytkownika. Istnieją dwa rodzaje plików cookie: sesyjne i trwałe. Te pierwsze są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki, podczas gdy te drugie pozostają na urządzeniu przez określony czas lub do momentu ich ręcznego usunięcia.

Czy chcesz usunąć ten produkt z koszyka?