FAQ - Najczęściej zadawane pytania udostępniamy w celu ułatwienia uzyskania odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania bez konieczności kontaktu z naszym sklepem.

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Informacja o dostępności jest widoczna na stronie produktu.

5

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Wystarczy zalogować się do zakładki "moje konto".

0

Jak sprawdzić status zamówienia?

O zmianie statusu poinformujemy Cię mailowo.

0

Jakie są formy dostawy?

Zamówienia realizujemy wysyłkowo oraz umożliwiamy odbiór osobisty.

0

Jaki jest koszt wysyłki?

Koszty wysyłki uzależnione są od przewoźnika, formy płatności i wartości zamówienia.

0

Jakie są metody płatności?

Oferujemy możliwość płatności przez serwis przelewy24, BLIK, Apple Pay, Google Pay, kartą płatniczą oraz faktura z odroczonym terminem płatności dla Urzędów od jednostek PSP i OSP.

0

Gdzie znajdę formularz zwrotu?

Wszystkie informacje oraz formularz znajdują się w tym odnośniku.

0

Jak mogę złożyć reklamację?

Jeżeli sądzisz, że towar posiada wadę, proponujemy zgłoszenie reklamacji zgodnie z instrukcją z tego odnośnika.

0

W jakich godzinach się z nami skontaktować?

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00.

0

Gdzie znajdę fakturę lub paragon za zamówienie?

Dokument zakupu dołączamy w przesyłce z towarem

0

Gdzie mieści się sklep stacjonarny?

Nasz sklep stacjonarny znajdziecie Państwo pod adresem:

Strefa998
ul. Generała Władysława Sikorskiego 56
67-200 Głogów

0

Jak dokonać modyfikacji zamówienia?

W celu naniesienia zmian w zamówieniu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 535 998 688 lub napisz maila na adres: sklep@strefa998.pl

0

Jak anulować zamówienie?

W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 535 998 688 lub napisz maila na adres: sklep@strefa998.pl

0

Gdzie znajdę numer zamówienia?

Numer zamówienia znajduje się w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia oraz w sms`ie, który jest wysyłany automatycznie.

0

Czy muszę się rejestrować?

Nie musisz się rejestrować, aby móc złożyć zamówienie w naszym sklepie.

0

Czy mogę w sklepie stacjonarnym wymienić lub zwrócić produkt kupiony wysyłkowo?

Tak, możesz w ten sposób otrzymany towar zwrócić lub wymienić w sklepie stacjonarnym.

0
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Akceptuj Więcej informacji Odrzuć
Czy chcesz usunąć ten produkt z koszyka?