Posiadam kontologowanie
Nie mam kontarejestracja
chcesz robić zakupy jeszcze szybciej ? mieć wygodny dostęp do historii zamówień ?
Koszyk
Najczęściej zadawane pytania udostępniamy w celu ułatwienia uzyskania odpowiedzi na pytania bez konieczności kontaktu z naszym sklepem.
Informacja o dostępności jest widoczna na stronie produktu.
Wystarczy zalogować się do zakładki "moje konto".
O zmianie statusu poinformujemy Cię mailowo.
Zamówienia realizujemy wysyłkowo oraz umożliwiamy odbiór osobisty.
Koszty wysyłki uzależnione są od przewoźnika, formy płatności i wartości zamówienia.
Oferujemy możliwość płatności przez serwis przelewy24, BLIK, Apple Pay, Google Pay, kartą płatniczą oraz faktura z odroczonym terminem płatności dla Urzędów od jednostek PSP i OSP.
Wszystkie informacje oraz formularz znajdują się w tym odnośniku.
Jeżeli sądzisz, że towar posiada wadę, proponujemy zgłoszenie reklamacji zgodnie z instrukcją z tego odnośnika.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00.
Dokument zakupu dołączamy w przesyłce z towarem
Nasz sklep stacjonarny znajdziecie Państwo pod adresem:
Strefa998ul. Generała Władysława Sikorskiego 5667-200 Głogów
W celu naniesienia zmian w zamówieniu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 535 998 688 lub napisz maila na adres: sklep@strefa998.pl
W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 535 998 688 lub napisz maila na adres: sklep@strefa998.pl
Numer zamówienia znajduje się w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia oraz w sms`ie, który jest wysyłany automatycznie.
Nie musisz się rejestrować, aby móc złożyć zamówienie w naszym sklepie.
Tak, możesz w ten sposób otrzymany towar zwrócić lub wymienić w sklepie stacjonarnym.
Menu