Ruszyła kolejna edycja konkursu "Poprawa bezpieczeństwa w Województwie Dolnośląskim w roku 2018" Na realizację konkursu, Zarząd Województwa Dolnośląskiego przeznaczył środki finansowe w kwocie 1 200 000 zł (milion dwieście tysięcy złotych). Rodzaje zadań: Zakup środków trwałych - samochodów pożarniczych (lekkich, średnich, ciężkich); - DOTACJA do 100 000,00zł Zakup środków trwałych - wyposażenia technicznego, o wartości powyżej 10 000 zł; - DOTACJA do 20 000,00zł Zakup środków bieżących - wyposażenia technicznego o wartości do 10 000 zł. - DOTACJA do 10 000,00zł Kryteria oceny wniosków: Dochód na jednego mieszkańca JST wg wskaźnika „G" (aktualna publikacja Ministerstwa Finansów): 0-10 punktów; Udział środków finansowych własnych lub środków pochodzących z innych źródeł: 0 - 10 punktów; W przypadku wniosków o dofinansowanie zakupu samochodów pożarniczych należy załączyć: wyciąg z uchwały budżetowej gminy wraz ze zmianami, potwierdzającej zabezpieczenie środków gwarantujących zakup; przedłożenie dokumentu potwierdzającego zapewnienie otrzymania środków z innych źródeł. Dofinansowanie w latach 2013-2017 w ramach konkursu „Poprawa bezpieczeństwa w Województwie Dolnośląskim", informację należy załączyć do wniosku: 0-10 punktów; Ilość interwencji w roku 2017, informację należy załączyć do wniosku: 0-10 punktów. Terminy i miejsce składania ofert: Termin realizacji zadania objętego konkursem ustalony jest od dnia rozstrzygnięcia konkursu do dnia 31.12.2018 roku (należy uwzględnić czas na dokonanie płatności za faktury dotyczące realizacji zadania). Wnioskodawca zobowiązuje się do złożenia wniosku zgodnie z załącznikiem do niniejszego ogłoszenia. Wniosek do pobrania ze strony Wniosek w jednym oryginalnym egzemplarzu należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty w terminie od dnia 05.04.2018 r. do dnia 26.04.2018 r. w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego; 50-411 Wrocław, ul. Wybrzeże Słowackiego 12-14; poniedziałek - piątek w godzinach 07:30 - 15:30.