12.05.2021 W poniższej instrukcji prezentujemy Państwu jak postępować podczas realizacji dotacji 5000plus oraz przykładowe szablony wiadomości mailowych, które ułatwią nam realizację Państwa zamówień. Jak zrealizować dotację 5000plus? 1. Dostałeś indywidualną ofertę do dotacji 5000plus? 2. Złóż zamówienie mailowo sklep@strefa998.pl w którym podasz numer oferty oraz dane swojej jednostki. 1. Wybrałeś jeden z gotowych zestawów 5000plus? 2. Złóż zamówienie mailowo sklep@strefa998.pl w którym podasz nazwę zestawu oraz dane jednostki. 1. Sam przygotowałeś zestaw na podstawie sklepu internetowego? 2. Złóż zamówienie mailowo na adres sklep@strefa998.pl podaj w nim wybrany asortyment oraz dane jednostki. 3. Pracownik naszego sklepu potwierdza przyjęcie zamówienia, a w przypadku pytań kontaktuje się z jednostką OSP. 4. Następuje realizacja zamówienia i dostawa na wskazany adres wraz z fakturą. 5. Jednostka opłaca fakturę we wskazanym terminie i rozlicza dotację w KP/KM PSP. Pamiętaj o podaniu odpowiednich rozmiarów lub koloru w przypadku hełmów. Zamówienia przyjmujemy po podpisaniu umowy z KP/KM PSP Co powinny zawierać dane jednostki: nazwa OSP, adres, numer NIP, dane do wysyłki, telefon kontaktowy oraz kontakt do Prezesa OSP. Przykładowa wiadomość o realizacji zamówienia Pobierz plik z przykładową treścią realizacji zamówienia (Buty Brandbull 006) Pobierz plik z przykładową treścią realizacji zamówienia (Ubranie FHR 008 MAX PL) Pobierz plik z przykładową treścią realizacji zamówienia ( Rosenbauer Heros Titan)